lördag 2 januari 2010

Inre harmoni...och en aning tolk

Jag har bestämt mig för att, de närmaste dagarna, enbart göra saker som jag trivs med att göra och som inte stressar mitt inre. Idag ska jag försöka komma på något att göra med Patric. Kanske åker vi iväg någonstans och gör något mysig, går och strosar på gator och fönstershoppar...vem vet. Men först tänkte jag dela med mig av lite bilder från Fideli & Enhörningen.

foto: Fideli & Änglarna

Några dagar innan jul åkte jag ju som sagt till Vallkärra för att plåta. Som utgångspunkt hade jag Axelgård (stallet där jag rider, för de som inte vet). När jag kom till Axelgård skulle de precis till att tolka efter hästen Bechet. Tolka betyder att man åker skidor efter häst, och i detta fall var det bräda.

Visst ser det häftigt ut! Full galopp i en halv meter snö. Ingen vardagssyssla här nere i Skåne precis...

2 kommentarer:

  1. Så mysigt det låter! Så fina naturbilder du visar här i tidigare inlägg!!!

    Ha det bra!
    Kram L-L

    SvaraRadera