fredag 19 februari 2010

Snart, snart, snart...

Äntligen!! Första färgstrykningen är klar! Även om det är mycket kvar så känns det i alla fall som att man börjar se ljuset i slutet av tunneln nu (eller hur man nu säger... :o/). Att stryka hela golvet tog lite mer än 2 timmar. Förvånansvärt kort tid gentemot hur det känns i min kropp just nu. Mina knän värker och mina händer ska vi inte tala om. Men ack vad snyggt det kommer bli!

foto: Fideli & Änglarna

Nu tycker jag att jag förtjänar något gott att äta och en kväll på sofflocket. Kan ju ändå inte göra så mycket mer nu med tanke på att jag inte kan gå in i köket. Så det får bli "hämtmat" idag också. Åh, vad jag längtar tills jag får vanlig hederlig middag igen!

Ha en skön fredag allihopa och glöm inte att mysa ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar